Rabobank Clubkas Campagne

Stem op ons!

Dit jaar doen wij met onze scouting Sint Aloysius weer mee aan de Clubkas campagne van de Rabobank Eindhoven – Veldhoven. Leden van deze bank kunnen in de periode van 27 september tot en met 12 oktober 2019 stemmen op hun favoriete vereniging of stichting om zo een bijdrage te leveren aan de clubkas. Wij hebben ons met onze scouting ingeschreven om zo onze pionierpalen waar nodig te vervangen! Ook gaan we dunnere, kortere en minder zware palen aanschaffen zodat al onze leden gebruik kunnen maken van de palen!

Om dit voor elkaar te kunnen krijgen willen we jou, maar ook je familie, vrienden en kennissen die lid zijn van Rabobank Eindhoven – Veldhoven vragen om vanaf 27 september op ons te stemmen via

Stuur deze vraag dus door naar zoveel mogelijk vrienden of familie die lid zijn van de Rabobank. Zo kunnen we er samen voor zorgen dat we onze pionierpalen kunnen vervangen!