Jubileumweekend 75 jaar: Back To The Future

Back to the future, dat was het thema van ons 75-jarig jubileumweekend en dat was zeker te zien!
Op zaterdag 4 juni werden de leden van onze vereniging warm ontvangen op het terrein van scouting HJVB. Hier mochten ze al gelijk (samen met de ouders) door een heuse tijdmachine stappen waarmee de reis begon. Nadat de tenten opgebouwd waren werd het weekend geopend door professoren Jeckyll en Hyde.
Het eerste programma was al kenmerkend voor het thema: Mascottes maken met als doel: “Leiding van de toekomst”. Al snel werd er geknutseld en gepionierd.

Op de zondag werden ze geïnstalleerd en kregen ze hun sjaaltje (deze zijn op het feestavond weer te bewonderen).Na het middagspel en het avondeten is de zaterdag afgesloten met een ware spooktocht.Met op zondag een leuk toneelstuk en een quiz te hebben gehad zijn de aanwezigen naar huis gestuurd voordat de echte regen tevoorschijn kwam.

Het fotoalbum van het weekend is hier te vinden!