Scoutskamp 2017 – Bergeijk

In de laatste week van de zomervakantie gingen de scouts op kamp!

Zaterdag om 19.00 was het eindelijk zover scoutskamp! Nadat alle beden opgeblazen waren. Gingen de scouts de eerste uitdaging aan. Elke dag kregen de scouts een uitdaging voor op de scorelijst. Vandaag was het een ei zo inpakken dat hij niet kapot valt als je hem van een paar meter naar beneden gooit. 1 groepje slaagde erin het ei heel te houden. Zondag maakte we wegwijzers, verkenden we de omgeving speelden we een bosspel. Maandag fietsten we naar de Kempervennen voor een dagje plezier in het water. Dinsdag hadden we een sportdag en fietsten we naar het dorp voor een spel én om te shoppen natuurlijk.  ’s Avonds maakten de scouts een vlog voor de uitdaging van vandaag. Woensdag gingen we weer met de fiets op pad dit keer naar SPB outdoor om te survivallen, vlotten te bouwen en te tobbedansen. ’s Avonds hebben we in het donker het smokkelspel in het bos gespeeld. Donderdag stond in het teken van ‘wie is de mol’. Er werden allerlei spellen gespeeld en gingen allerlei uitdagingen aan zoals de eetproef. Als afsluiting van het kamp hadden de scouts een verassingsavond met Bingo. Op vrijdag was het helaas tijd om alles alweer op te ruimen en te poetsen. Om 12 uur was het kamp helaas alweer afgelopen.

Kortom een leuke en geslaagde week!!

Scoutskamp 2017 - Bergeijk