Carnaval 2016, Alaaf!!!

Ook bij Scouting St. Aloysius wordt er carnaval gevierd!

Op vrijdag 5 februari jl. hebben de welpen, scouts, verkenners, explorers en pivo’s samen carnaval gevierd. Het thema van dit jaar was Cowboys & Indianen, wat goed te zien was aan de outfits van de vele aanwezige leden. De verkenners waren dit jaar verantwoordelijk voor de carnavalsviering, wat ze erg goed gedaan hebben!

De grote zaal was omgetoverd tot een echte ‘carnavalszaal’ en aangekleed met cactusplanten, westernborden en een heuse cowboy! Ook een DJ mocht niet ontbreken. Dit jaar zorgde DJ Sjoerd, een van onze explorers, voor een swingende avond!

Van 19.15 tot 21.15 uur werd er volop gefeest en gedanst! Dit werd afgewisseld met verschillende spelletjes, chips en limonade. Ten slotte werden er nog twee prijswinnaars bekend gemaakt die het mooist verkleed waren en toen liep de avond alweer op zijn einde.

Het was weer een geslaagde carnaval dit jaar! Op naar volgend jaar!

Presentatie1 (2)