STEM OP ONS!!! Rabobank Clubsupport!!

Een club is zoveel meer dan een club. Het is de plek waar vrienden samen komen, waar je iedereen kent, waar je jezelf kunt zijn en waar we elkaar en de buurt sterker maken. Met Rabo ClubSupport biedt de Rabobank financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen. Help jij onze Scouting Sint Aloysius om ons doel te behalen? Als lid van de Rabobank bepaal jij namelijk welke club een financiële ondersteuning ontvangt. Kortom: jouw stem is geld waard.

Wat moet je doen?

Vraag jouw papa, mama, opa, oma, familie, vrienden en iedereen die je kent die lid is van de Rabobank om op Scouting Sint Aloysius te stemmen! Dit is mogelijk vanaf aanstaande maandag 04 september tot dinsdag 26 september. Stuur onderstaande link en bijgevoegde flyer alvast door voor wat meer informatie en vraag ze om onze vereniging (Scouting Sint Aloysius) tijdens het stemmen op te zoeken. Kijk vooraf eventueel alvast op de website van de Rabobank voordat je je stem uitbrengt!

Ons doel – Vervangen picknickbank rondom de boom

Als je ons scoutingterrein op komt lopen, springt hij meteen in het oog! Een ronde picknickbank van wel 12 meter in omtrek. Jaren geleden geplaatst rondom een klein boompje. Dit kleine boompje is inmiddels een flinke boom geworden, en onze picknickbank (rondzit) is inmiddels gebruikt door meerdere generaties scoutingleden. En daarmee toe aan vervanging. Een flinke investering, waar wij heel graag de opbrengst van de Rabo Clubsupport aan bij willen leggen.

Samen brengen we hopelijk een mooi bedrag bijeen voor deze bank, alvast bedankt!!