Drive-in-stallatie Welpen

Drive-in-stallatie
Zaterdag 24 april had onze Welpengroep een bijzondere opkomst! Er werden namelijk 11 nieuwe Welpen en 1 nieuwe Welpenleiding geïnstalleerd. Door het uitspreken van de Welpenwet en belofte werden deze leden écht lid van onze Welpengroep. Ook hebben deze leden tijdens de installatie de eerste insignes voor op hun blouse ontvangen.
Normaal gesproken nodigen we bij de installatie alle papa’s, mama’s, broertjes, zusjes en andere belangstellenden uit in onze blokhut. Maar vanwege het corona virus is dit al een tijdje niet mogelijk. Gelukkig hebben we binnen de geldende corona maatregelen een drive-in-stallatie kunnen organiseren! Voor de installatie reden de papa’s en mama’s van onze Welpen met auto en al ons terrein op. Vanuit de auto was het vervolgens mogelijk om de installatie te volgen. Zo konden de ouders toch bij dit bijzondere moment voor hun zoon/dochter aanwezig zijn!