Nieuwjaarsborrel 2019

Afgelopen weekend hebben al onze groepen voor de eerste keer dit jaar gedraaid! Het nieuwe jaar werd bij de groepen goed gevierd.

De scouts hebben het jaar geopend met een lekkere High-Tea, Alle kinderen hebben wat lekkers gemaakt en meegenomen naar de groep. Dat was smullen!

De Explorers en Pivo’s hebben samen voor alle oudere leden en ouders van leden een nieuwjaarsborrel georganiseerd waarbij we met z’n allen hebben mogen proosten op het nieuw jaar! Na een mooie toespraak van Thomas en het afscheid van verkenner leiding Leon onder het genot van een hapje en een drankje is er een mooie avond van gemaakt.

De volgende morgen zijn de Welpen aan de beurt om het nieuwe jaar in te gaan, de kinderen hebben aan het begin van de groep veel lekkere hapjes gemaakt, en hebben de laatste 30 minuten afgesloten door gezamenlijk onder het genot van een glaasje bubbels en alle hapjes ook te proosten op het nieuwe jaar.

De verkenners hebben met z’n allen nog een gezellige avond gehad bij het kampvuur met wat lekkers.

Wij willen graag iedereen een goed, maar vooral leuk 2019 wensen!