EHBO Cursus!

Onze leden willen nog wel eens struikelen, ergens vanaf vallen of andere pijntjes oplopen. Erg fijn als onze vrijwilligers de situatie goed in weten te schatten, en weten hoe ze in zo’n geval het beste kunnen handelen!

In het voorjaar van 2018 wordt daarom door 8 van onze vrijwilligers een basisopleiding tot gediplomeerd eerste hulpverlener gevolgd. 8 andere vrijwilligers volgen in dezelfde periode een cursus ‘Eerste hulp bij kinderen’. Voor sommigen een herhaling van de cursus en daardoor een herhaling van bekende theorie en handelingen, maar voor anderen een eerste kennismaking met het verlenen van EHBO.

Erg fijn om nog voor de zomer 16 gediplomeerde EHBO’ers rond te hebben lopen bij onze vereniging!

EHBO Cursus