Griezeltocht Zeelst

Op zaterdagavond 24 oktober werd de jaarlijkse Griezeltocht in Zeelst weer gelopen. De oudere speltakken van Scouting Sint Aloysius verzorgden dit jaar voor de tweede keer een griezel act tijdens deze tocht, en voor het eerst liep de route van de Griezeltocht dit jaar dwars door onze blokhut heen!

Op 24 oktober 2015, was het precies 50 jaar na een grote brand bij circus Bertram Mills. Het circus stond toen der tijd op het huidige terrein van Scouting Sint Aloysius. 50 jaar lang zijn de artiesten afgezonderd geweest van de buitenwereld. Tot ze besloten om op 24 oktober weer open te gaan. Een paar dagen voor de heropening werd het aapje Pikolo gespot en sindsdien gebeurde er vreemde dingen in het circus. Toch lieten ze de heropening, na een waarschuwing aan de bezoekers, doorgaan.

Ongeveer 1700 mensen hebben tijdens de tocht genoten van ons horror circus. Ook nieuwsgierig? Zie onderstaande link vanaf 5:37 voor een korte impressie van onze griezel act!:

Griezeltocht Zeelst 2015