Stage Vacature

Ben jij op zoek naar een plek voor je maatschappelijke stage? Dan kun je bij onze scouting prima terecht!
Op onze scouting is er de mogelijkheid om je maatschappelijke stage uit te kunnen voeren. Dit kan op meerdere manieren:
De eerste optie is ondersteuning bieden aan het leidingteam. Deze vacature is het hele jaar door beschikbaar. Dit houdt in dat je de leiding helpt met het uitvoeren van het programma wat er voor die week is gemaakt.

Een tweede optie is om je stage uit te voeren met het meehelpen bij een van de evenementen op de scouting. Het opbouwen van de Levende Kerststal of de griezeltocht ieder jaar is hier een voorbeeld van. Hierbij kun je bijdragen aan het bouwen, het bezetten van een van de rollen in de levende kerststal/griezeltocht of het verzorgen van hapjes en drankjes op de kerstdagen.
Indien je interesse hebt, neem dan alsjeblieft contact op door een E-mail te sturen naar info@scouting-aloysius.nl met je motivatie voor deze stage.